محل لوگو

مبل ال برای چه خانه هایی مناسب است ؟


اکنون مبل مدل ال به دلایل زیادی مورد محبوبیت قرار گرفته است، در اینجا مهم‌ترین دلایل محبوبیت مبلمان ال را بیان خواهیم کرد، شاید این نوع مبلمان برای منزل شما هم بهترین گزینه باشد.

شما را دعوت می‌کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.

۱) مبل مدل ال در مقایسه با سایر مبلمان جای کمی را اشغال می‌کند
اولین دلیلی که باعث می‌شود تقاضا و رضایت مشتری نسبت به خرید مبل راحتی ال افزایش پیدا کند این است که در حالی که مبل ال در مقایسه با سایر مبلمان جای کمتری را اشغال می‌کند، فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در دنیای امروز به دلیل مهاجرت به شهرهای بزرگ و افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ، منازل روز به روز کوچک‌تر شده و فضا برای چیدمان متناسب با ذوق و سیلقه مشتری کم‌تر شده است. با توجه کمبود فضا در خانه‌های امروزی طراحان صنعتی و طراحان دکوراسیون داخلی متناسب با نیاز جامعه (که مشتری تمایل دارد منزل خود را متناسب با سلیقه اش چیدمان کند اما مبلمان مناسب برای فضای موجود وجود ندارد) ، مبل‌هایی طراحی کردند که برای فضایی که مشتری در اختیار دارد مناسب باشد.

یکی از مبلمانی که توسط مشتری‌هایی که ناچار بودن در فضاهای کوچک زندگی کنند به شدت مورد استقبال قرار گرفت، مبل راحتی ال شکل است، زیرا این نوع مبلمان علیرغم مهیا کردن فضای زیاد برای نشستن جای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

در واقع مبل مدل ال به گونه ای طراحی شده است که در یک کنج خانه قرار بگیرد و همه ی فضای اتاق نشیمن را اشغال نکند. بنابراین مشتری متناسب با نیاز خود می‌تواند فضاهای خالی در اتاق نشیمن منزل خود مدیریت کرده و از آن فضا برای قرار دادن میز، مفروش کردن فضای اتاق نشیمن و هر خلاقیت دیگر در چیدمان منزلتان استفاده کنید.

از طرفی در بسیاری از مهمانی‌ها به دلیل تعداد زیاد افراد امکان استفاده از میر ناهارخوری میسر نیست و حتی در بسیاری از خانه‌های ایرانی هنوز استفاده از میز ناهارخوری چندان مرسوم نشده و افراد تمایل دارند سفره‎های رنگین خود را روی زمین پهن کنند. در این حالت استفاده از مبل مدل ال به این دلیل که جای کمتری را اشغال کرده و فضای خالی بیشتری در اختیار مشتری قرار می‌دهد مناسب‌تر است.

۲) مبل ال برای دورهمی‌های خانوادگی و صمیمی بسیار مناسب است
همانطور که ذکر کردیم در مبل راحتی ال دسته‌ مبلمان حذف شده و قطعات مختلف مبل به هم چسپیده و با هم یک مبل ال شکل را تشکیل داده‌اند. در مبل مدل ال شکل قسمت‌های نشیمن قسمت‌های مختلف مبل به هم چسپیده و نزدیک هستند و همچنین مبل‌ها شبیه به حرف انگلیسی ال ( L ) قرار گرفته‌اند.

 به دلیل نزدیک شدن صندلی‌ها و حالت ال شکل مبل، افرادی که از مبل استفاده می‌کنند به هم نزدیک‌تر بوده و امکان ایجاد ارتباط چشمی با افراد و رفع دلتنگی‌شان بیشتر می‌شود. بنابراین این مبل برای فضاهای صمیمی خانوادگی که افراد می‌خواهند به یکدیگر نزدیک بوده و دلتنگی‌هایی که به دلیل مشغله‌های زیاد کاری و دور شدن افراد از لحاظ مکانی ایجاد شده را با ایجاد فضای گرم و صمیمی تا حدی جبران کنند.

خیلی از افراد تمایل دارند که برای تماشای مسابقات جهانی فوتبال و سایر ورزش‌ها که از تلوزیون پخش می‌شوند و یا حتی دیدن سریال محبوبشان با دوستان یا خانواده در فضایی دوستانه و صمیمی دور هم جمع شوند. در مبل های ال شکل به دلیل نزدیک بودن افراد از لحاظ فیزیکی، هیجان تماشای سریال یا بازی دوچندان شده و برای کاربران حسی فوق العاده ایجاد خواهد کرد. این موضوع در مورد افرادی که به انجام بازی‌های کنسولی مثل پلی استیشن علاقه دارند نیز صادق است.

۳) مبل ال با هر سبکی از دکوراسیون منازل مدرن متناسب است
همان طور که گفتیم مبلمان ال جای کمی را اشغال کرده و با توجه به شرایط منازل امروزی بهترین گزینه است و همچنین گزینه بسیار مناسبی برای مهمانی‌های خانوادگی است. اما ممکن است بسیاری از افراد علیرغم مزایای فراوان مبل مدل ال، به دلیل راحتی بودن این سبک از مبل آن را نپسندند. آن افرادی که به سبک مبلمان استیل یا سلطنتی علاقه‌مند هستند هم می‌توانند از مزایای مبل مدل ال بهره ببرند، زیرا که مدل سلطنتی مبل مدل ال نیز اکنون در بازار موجود است.

مبل ال راحتی با ساختار مینیمال و ساده ای که دارد و همچنین کاربردی بودن آن برای منازلی که سبک دکوراسیون آن ها مدرن است، بسیار مناسب خواهد بود.

علاوه بر سبک مبلمان در مورد انتخاب پارچه و جنس مبلمان ال شکل هم باید همین دقت را داشته باشید. پارچه‌ای که برای کاناپه انتخاب می‌کنید باید مطابق با سبک فضا باشد. به جنس کاناپه نیز توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید از این کاناپه در فضای نشیمن استفاده کنید، حتماً از پارچه‌هایی بادوام با رنگهای نسبتاً تیره استفاده کنید، تا اگر دچار آلودگی یا گرد و خاک می‌شوند خیلی فضای اتاق نشیمن را نازیبا نکند.

۴) مبل ال هم برای منازل کوچک و هم منازل بزرگ مناسب است
همانطور که گفتیم مبل مدل ال به دلیل اشغال کمتر فضا و جاگیری بیشتر افراد برای استفاده کردن از آن، برای منازل کوچک بسیار مناسب است، اما این بدین معنا نیست که مبل راحتی ال برای استفاده در منازل بزرگ مناسب نیست. اتفاقا این نوع مبل برای خانه‌های بزرگ نیز کاربرد گسترده‌ای دارد. اگر خانه شما آنقدر بزرگ هست که می‌خواهید از چند دست مبلمان برای دکوراسیون آن استفاده کنید، یکی از گزینه‌های خوب برای مبلمان منزلتان مبل مدل ال است.

مثلا اگر می‌خواهید یک فضای جداگانه از منزلتان را به فضایی برای تماشای تلوزیون اختصاص بدهید، قطعا استفاده از مبل ال بهترین گزینه است. زیرا مبل مدل ال علاوه بر این که حالت راحتی داشته و افراد حس خوشایندی بیشتری در استفاده از آن خواهند داشت، می‌تواند قسمت‌های مختلف منزل شما را به خوبی تفکیک کند و به شما در چیدمان منزلتان کمک شایانی بکند.

در منازل بزرگ، فضای وسط اتاق نشیمن بهترین مکان برای مبل راحتی ال است؛ زیرا این مبل از انواع دیگر مبلمان، بزرگتر و عمیق‌تر هستند. قرار دادن آن‌ها در وسط اتاق، فضای دیواری بیشتری برای قرار دادن مبلمان دیگر در اختیار شما قرار می‌دهد و دسترسی به تمام تکه‌های این مبلمان را راحت‌تر می‌کند.

 

  انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما