محل لوگو

ست مبلمان کلاسیک چند نفره است ؟


سبک کلاسیک از قدیمی ترین انواع مبلمان منزل به حساب می آید منظور از قدیمی کهنه بودن این مبل نیست بلکه به اصطلاح طرح ها و نقش هایی است که از زمان های قدیم در طراحی صندلی ها و وسایل منزل استفاده می شود.

از پیشتازان صنعت مبلمان کلاسیک می توان از کشور های ایتالیا و فرانسه نام برد که پرطرفدارترین وسایل منزل در این سبک را تولید می کنند طراحی چشم نواز این سبک طوری است که بعد از گذشت چندین قرن هنوز هم بین افراد زیادی از سراسر دنیا محبوبیت داشته و مورد استفاده قرار می گیرد. مبل کلاسیک ویژگی هایی همچون جنس بدنه ، پارچه ، طراحی و قیمت دارد که در ادامه سعی می کنیم به طور کامل درباره آنها توضیح دهیم.

انواع مبل کلاسیک

اگر قصد خرید اینترنی مبل کلاسیک را دارید ابتدا لازم است که با انواع مبل های کلاسیک آشنا شوید در ادامه به معرفی بعضی از محبوب ترین مدل های مبل کلاسیک می پردازیم.

مبل کلاسیک فرانسوی

این مدل از رایج ترین انواع مبل کلاسیک است با دسته ها و پایه های طلایی. منبت کاری زیبا و با شکوه که مناسب فضا و خانه های بزرگ است، از ویژگی های این مبل می باشد.

مبل کلاسیک مصری

استفاده از پارچه های ساده و منبت کاری های بسیار زیاد و سلطنتی این مبل را محبوب طرفداران سبک های با شکوه و سلطنتی کرده است.

مبل کلاسیک لهستانی

از ساده ترین انواع مبل کلاسیک است طراحی چوب ساده و انحنای ظاهری خاص و پارچه های طرح دار این مبل را مناسب خانه های کوچکتر است.

مبل کلاسیک راحتی

گاهی مبل های راحتی به سبک کلاسیک طراحی می شوند تا کسانی که طرفدار سبک کلاسیک و عین حال راحتی هستند هم بتوانند از آن استفاده کنند.

ست مبلمان کلاسیک چند نفره است ؟

قبل از خرید اینترنتی مبل کلاسیک تا می توانید باید از ویژگی ها و قابلیت های این مبل اطلاعات جمع کنید تا یک خرید مطمئن داشته باشید ست های این مبل شکوه و زیبایی خیلی زیادی به منزل و دکوراسیون منزل شما می بخشد و از آنجاییکه هماهنگی اجزای مختلف لوازم منزل امری است ضروری پس بهتر است که از ست های این مبل در اندازه و مدل های مختلف استفاده نمایید. ست مبلمان کلاسیک معمولا به صورت 7 نفره و 9 نفره تولید و عرضه می شوند. این ست ها از یک مبل 2 الی 3 نفره ، 2 یا 3 مبل تک نفره و صندلی های کلاسیک، صندلی ها و میز جلو مبلی عرضه می شوند همچنین در صورتیکه شما تمایل دارید تا تعداد بیشتری از این لوازم به ست مبل شما اضافه شوند می توانید درخواست سفارش داده تا این قطعات به مجموعه شما اضافه شود توجه کنید که سفارش ست های چند نفره کاملا به نیاز و فضای خانه شما بستگی دارد.

مراحل تولید مبل کلاسیک

شاید جالب باشد تا کمی راجع به مراحل تولید شدن یک مبل کلاسیک اطلاعات کسب کنید در مرحله اول تخته الوارها که برای این سبک از مبل بیشتر از چوب درختان راش و گردو تهیه می شوند به انبار چوب منتقل شده تا ابتدا از خشک بودن آنها اطمینان حاصل شود بعد از آن به نجاری منتقل شده و بر اساس نوع مبلی که می خواهد تولید شود برش خورده و طبق الگو های از پیش طراحی شده برش داده می شوند. همانطور که قبلا گفته شد ویژگی اصلی مبل کلاسیک منبت کاری های روی آن است مرحله بعدی انجام منبت کاری بر روی چوب های برش داده شده است که امروزه اینکار توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود اما هنوز هستند مبل هایی که منبت کاری آنها به صورت دستی بوده که باعث گرانتر شدن قیمت مبل کلاسیک می شود. بعد از آن مونتاژ کاری مبل شروع می شود که در واقع همان متصل شدن قطعات مختلف مبل مثل پایه ها ، دسته و سایر قطعات به یکدیگر هستش و پس از آن کار رنگ کاری و در آخر رویه کاری که همان ساختن پارچه و نصب آن بر روی مبل می باشد.

جنس مبل کلاسیک

یکی از سوالات خریداران هنگام خرید اینترنتی مبل کلاسیک نوع جنس این مبل است. همانطور که می دانید یکی از ویژگی های اصلی مبل کلاسیک جنس محکم و مستحکم چوبی است که این مبل از آن ساخته می شود در این مبل برای استحکام از چوب درختانی مثل راش ، گردو و بلوط بیشتر استفاده می شود و لازم است که بدونید به هیچ عنوان از روکش هایی مثل ام دی اف استفاده نمی شود هر چه از چوب خالص و مستحکم تری در ساخت مبل کلاسیک استفاده شود طول عمر مفید این مبل هم بیشتر شده و به مرغوبیت بیشتر آن می انجامد یادتان باشد کلاف مبل تاثیر گذارترین قسمت مبل در نوع مرغوبیت بک مبل به حساب می آید پس برای اطمینان از جنس یک مبل کلاسیک دقت کنید که از فروشگاه های معتبر و با سابقه در زمینه تولید و فروش انواع مبلمان منزل خرید خود را انجام دهید.

پارچه مبل کلاسیک

معمولا هنگام خرید مبل کلاسیک انتخاب نوع و طرح پارچه را بر عهده مشتری می گذارند تا براساس سلیقه مشتری دوخته و تحویل داده بشود پس لازم است که کمی راجع به انواع پارچه های مبل کلاسیک آشنا شوید همچنین در خیلی از موارد برای کاهش هزینه ها به جای آنکه مبل را تعویض کنند تنها پارچه رو مبلی را عوض می کنند. توجه کنید که برای انتخاب پارچه مبل مناسب باید به سبک دکوراسیون و مبلمان منزل دقت کرده تا هماهنگ با آن اقدام به انتخاب رو مبلی نمایید جنس پارچه مبل کلاسیک معمولا از جنس چرم ، کتان و یا پارچه استفاده می شود که هر کدام از آنها ویژگی هایی مثل شرایط نگهداری ، طول عمر و راحتی را دارند که بنابر سلیقه و کاربرد خریدار قابل خریداری هستند توجه کنید در فضاهای کوچکتر سعی کنید از پارچه های ساده و در فضاهای بزرگتر از پارچه های طرحدار استفاده کنید یادتان باشد هماهنگی و همراستا بودن اجزای مختلف لوازم منزل نقش اساسی در زیبایی منزل را دارد.

تفاوت های مبل استیل و کلاسیک

در هنگام خرید اینترنتی مبل کلاسیک یکی از سوالاتی که با آن مواجه می شوید تفاوت مبل استیل با مبل کلاسیک است به دلیل شباهت زیادی که این دو دسته مبل با یکدیگر دارند دانستن تفاوت آنها کمی دشوار است. طرح ها و منبت کاری های مبل استیل یا سلطنتی در مقایسه با کلاسیک بسیار بیشتر است. همچنین چوب بکار رفته در مبل استیل مقدار بیشتری است در طراحی مبل های استیل نیز تلاش شده شده تا تنوع بیشتری بکار رود همچنین تعداد اجزای یک ست سلطنتی عموما بیشتر از ست کلاسیک است نکته بعدی که باید به آن توجه کرد تفاوت قیمت آنهاست مبل های استیل معمولا به دلیل استفاده بیشتر از چوب و منبت کاری از قیمت بالاتری نسبت به مبل های کلاسیک برخوردارند و در آخر توجه داشته باشید که انتخاب از بین این دو نوع مدل مجلل بستگی زیادی به نوع چیدمان دکوراسیون منزل و سبک وسایل شما دارد.

مبل های کلاسیک برای چه فضایی مناسب تر هستند

مهمترین عامل برای انتخاب مدل مبل، فضایی است که در اختیار دارید محل مورد نظر برای قرارگیری مبل راحتی ،رفت و آمد محل قرار گیری و نسبت محل مبل به سایر لوازم منزل در انتخاب مبل متناسب با آن تاثیرگذار است.مبل های کلاسیک از قدیم بین خانواده های ایرانی از محبوبیت برخوردار بوده چون هم طول عمر زیادی دارند و هم جلوه و شکوه خاصی به منزل می بخشند اما استفاده از این مبل برای هر خانه ای مناسب نیست اگر خانه ای با فضای نشیمن مناسب آشپزخانه و اتاق پذیرایی بزرگی دارید بهترین انتخاب برای ست مبلمان پذیرایی و مهمان استفاده از مبل های کلاسیک است که در ست های مختلف می توانید آنها را خریداری نمایید.

ست مبل و میز ناهار خوری کلاسیک

اگر طرفدار سبک کلاسیک هستید و فضای خانه شما برای خرید و استفاده از این سبک مناسب است پس از میز ناهارخوری کلاسیک غافل نشوید برای زیبایی هر چه بیشتر منزل خودتان ست مبل و میز ناهارخوری را مد نظر قرار دهید. در هنگام خرید آنلاین مبل کلاسیک برای هماهنگی و ست بودن آن با میز ناهارخوری باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. رنگ غالب این ست ترکیبی از زنگ طبیعی چوب ، طلایی و قرمز است که از قدیم جزو مشخصه اصلی این سبک مبلمان بوده است همچون مبل کلاسیک میز ناهارخوری این سبک نیز از منبت کاری و طراحی زیبایی تشکیل شده که به زیبایی هرچه بیشتر خانه شما کمک می کند البته این نکته را فراموش نکنید که برای هماهنگی بیشتر اجزای مختلف منزلتان علاوه بر ست مبل و میز ناهارخوری عناصر دیگری همچون ویترین ، آینه و پرده هماهنگ با این اجزا کمک زیادی به مجلل بودن فضای خانه تان می کند.

نکات مهم در خرید اینترنتی مبل کلاسیک از هیوا هوم

قبل از خرید اینترنتی مبل کلاسیک فضای خانه و محلی که میخواهید مبل را در آنجا قرار دهید کاملا در نظر بگیرید مبل های کلاسیک به خاطر نوع طراحی و تعداد اجزای زیاد مناسب خانه و فضای کوچک نیستند. نکته مهم در مبل های کلاسیک جنس و مرغوبیت کیفیت چوب و پارچه رو مبلی آن است است که با توجه به وضعیت امروز و سخت شدن تغییر دکوراسیون منزل هرچه سرویسی با کیفیت و طول عمر بیشتری خریداری کنید ضرر نخواهید کرد همچنین با زیاد شدن فروشگاه های اینترنتی انتخاب مطمئن ترین گزینه سخت تر هم شده است. فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون هیوا هوم با متنوع ترین مجموعه های مبل کلاسیک با کیفیت و گارانتی 3 ساله تجربه دلنشینی از خرید یک محصول با کیفیت و با دوام را به خریداران محترم هدیه می دهد.

  انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 21

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما