محل لوگو

نقش میز کنسول و آینه در دکوراسیون داخلی


how to use mirrors in small spaces at home design How to use Mirrors in Small Spaces at Home Design luridae console stella mirror koket projects 890x660

آینه و کنسول دو جزء جدایی ناپذیر از همدیگر هستند این وسیله از آن دسته لوازم منزل به حساب می آید که در عین زیبایی و جنبه تزئینی داشتنش بسیار کاربردی بوده و مدت ها زیبایی و کارایی خود را حفظ خواهد کرد

کنسول خود به تنهایی زیبایی و جلوه خاصی به خانه شما می بخشد اما اضافه شدن یک آینه زیبایی این ست را دو چندان می کند همچنین آینه کنسول از پر کاربرد ترین وسایل منزل به شمار می روند محل قرار گیری آن معمولا در راهروی ورودی منزل است و جایی برای قرار گیری لوازم افراد منزل همجون کلید ، کیف و ... می باشد جنس آینه کنسول می تواند از متریال های مختلفی همچون چوب ، فلزات نازک و حتی سنگ باشد.

انواع مدل های آینه کنسول

اگر قصدخرید انلاین آینه کنسول را دارید لازم است که ابتدا با انواع مختلف این محصول آشنا شوید و آینه کنسول هم مانند سایر مبلمان منزل در سه نوع کلاسیک، مدرن و سنتی تولید و عرضه می شوند که در ادامه به ویژگی هر یک از این سبک ها می پردازیم.

آینه کنسول کلاسیک

اگر از مبلمان و لوازم منزل کلاسیک در خانه خود استفاده می کنید بهتر است برای هماهنگی و زیبایی بیشتر خانه از آینه کنسول کلاسیک استفاده کنید ویژگی این لوازم طراحی و جزئیات زیاد به سبک کلاسیک مخصوصا بر روی آینه و استفاده از رنگ طلایی می باشد.

آینه کنسول مدرن

این نوع آینه کنسول در خانه های امروزی بیشتر دیده می شوند و ویژگی آنها سادگی در طراحی و تنوع رنگ آنهاست که قابلیت هماهنگی با اکثر لوازم منزل را دارا هستند.

آینه کنسول چوبی

طراحی این محصول چیزی بین سبک کلاسیک و مدرن است و همانطور که از نام آن مشخص است بطور کلی از چوب ساخته شده است. قیمت این نوع آینه کنسول در مقایسه با مدل های دیگر مناسبتر و ارزانتر است آینه این مدل معمولا در شکل های هندسی و دیواری است که همین ویژگی آن را بسیار پرطرفدار کرده است .

آینه و کنسول چوبی

برای انتخاب آینه و کنسول و نوع آن مهمترین مساله انتخاب مدلی است که با فضای کلی خانه شما هماهنگ باشد آینه کنسول چوبی همانطور که از اسمش مشخص است از چوب ساخته شده از آینه کنسول چوبی می توان هم در دکوراسیون اتاق خواب استفاده کرد هم در راهروی ورودی منزل و یا حتی سرویس بهداشتی محل قرارگیری آن کاملا بستگی به سلیقه شما و نحوه چیدمان منزلتان دارد این مدل آینه کنسول با مدل ها و طراحی های متفاوتی که دارد تاثیر شگرفی در زیبایی منزل شما را دارد. همچنین با استفاده درست از این وسیله و می توانید فضای خانه تان را بزرگتر نشان داده و آرامش بیشتری را به محیط خانه تان ببخشید. همچنین تنوع نوع محصول وقیمت آینه کنسول چوبی آن را به یکی از انتخاب های محبوب خانواده ها برای دکوراسیون منزل تبدیل کرده است.

آینه و کنسول کلاسیک

اگر دکوراسیون داخلی منزل شما از سبک کلاسیک پیروی می کند و قصد خرید آینه و کنسول را دارید برای زیبای هرچه بیشتر منزل و هماهنگی بیشتر بهتر است که آینه و کنسول کلاسیک را انتخاب کنید این محصول بیشتر از جنس فلز و چوب ساخته می شوند و همانطور که قبلا بارها گفته شد استفاده از چوب گرمای بیشتری را به منزل شما می بخشد. نوع طراحی این سبک از طراحی و جزئیات زیادی تشکیل شده است مخصوصا قسمت آینه که منبت کاری های چشمنوازی را در خود جای داده است و معمولا وررقه ای طلایی رنگ سطح آن را پوشانده تا جلوه و شکوه بیشتری را به این وسیله ببخشد این نوع کنسول در برابر آب مقاوم بوده و آن را جهت استفاده در مکان هایی همچون سرویس بهداشتی هم مناسب کرده استقیمت آینه کنسول کلاسیک از سایر مدل های این وسیله معمولا بالاتر است اما طراحی زیبا و مجلسی و طول عمر بالای آن این محصول را بسیار پر طرفدار کرده است.

کاربرد آینه در دکوراسیون منزل

کاربرد اصلی آینه نیازی به توضیح ندارد از آینه برای دیدن وضعیت خود استفاده میکنیم اما کاربرد آینه در دکوراسیون منزل چیست؟ استفاده از انواع آینه در منازل از زمان های خیلی قدیم مرسوم بوده شما می توانید با استفاده از آینه خانه و فضای منزلتان را بزرگتر نشان دهید همچنین با انتخاب درست محل آینه قابلیت پرنور کردن منزلتان را خواهید داشت همانطور که توضیح دادیم آینه های مختلفی در اندازه ها و مدل های مختلفی برای استفاده در محیط خانه وجود دارند پس این نکته را حتما در نظر داشته باشید برای یک انتخاب درست باید کاریرد آینه و هماهنگی آن با سایر لوازم منزلتان مانند کنسول، ویترین ، میز ناهارخوری، وضعیت در و پنجره ها و ... را به خوبی در نظر داشته باشید تا جلوه های بصری و زیبایی خانه تان را بیشتر کنید.

نقش میز کنسول در دکوراسیون داخلی

کنسول در واقع یک میز کوچک شیک است که کاربرد های زیادی دارد علاوه بر زیبایی و جلوه بخشیدن به منزل شما می توان از آن برای قراردادن وسایلی مانند قاب عکس و ظروف و ... نیز استفاده کرد. کنسول ها در بیشتر قسمت های منزل قابل استفاده هستند اتاق خواب ، اتاق نشیمن و راهروی ورودی منزل همگی محلی هستند که قراردادن یک کنسولشیک زیبایی بیشتری به آن محل خواهند بخشید. میز کنسول می تواند نقطه مرکز نوع چیدمان مبلمان منزل شما باشد همچنین اضافه کردن وسایلی مانند آینه به آن می تواند زیبا و کاربرد آن را دوچندان بکند. این نکته رو در نظر بگیرید محلی که می خواهید کنسول خود را در آنجا قراردهید اندازه بگیرید تا کنسولی با ابعاد مناسب برای آنجا تهیه کنید زیرا در زیبایی بیشتر منزل شما بسیار تاثیر گذار می باشد.

آینه و کنسول در هیوا هوم از چه جنسی می باشند ؟

کیفیت در ساخت و جنس آینه و کنسول مثل سایر مبلمان منزل مهمترین نکته است که در هنگام خرید آن باید به آن توجه کنید فروشگاه مبلمان هیوا هوم با بیش از 50 سال سابقه در زمینه تولید انواع مبلمان منزل سعی کرده تا متنوع ترین محصولان در زمینه آینه و کنسول را طراحی و تولید کند شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی مبلمان هیوا هوم انواع آینه و کنسول از آینه کنسول کلاسیک تا مدل های جدید تر را خریداری کنید. بیشتر محصولات ارائه شده در این قسمت از جنس چوب و ترکیب آن با سنگ و فلز بوده در ساخت آن تلاش شده تا با کیفیت ترین محصول به شما ارائه گردد. شما می توانید انواع مدل های آینه و کنسول در مدل های مختلف خریداری کرده و خریدی مطمئن داشته باشد توجه کنید کهقیمت آینه کنسول نمایش داده شده بستگی به مدل ، جنس و اندازه محصولی که قصد خرید آن را دارید دارد.

انداره آینه کنسول

زیبایی یک آینه کنسول علاوه بر نوع طراحی و هماهنگی آن با سایر لوازم منزل، به متناسب بودن اندازه آن با محلی است که قصد استفاده از آن را دارید دارد. قبل از انتخاب کنسول حتما باید محل قرار گیری آن را انداره بگیرید و محصولی را انتخاب کنید که در مناسب آنجا باشد. اندازه استاندارد کنسول بین 130 سانت تا 220 سانت است که بسته به مدل آن کنسول این اندازه تغییر می کند شما می توانید کنسول را همراه آینه و یا به صورت جداگانه تهیه نمایید پس ارتفاع این وسیله را هم باید مد نظر قرار دهید اما پیشنهاد ما به شما برای هماهنگی بیشتر لوازم این است که آینه و کنسول را به صورت ست خریداری کنید. همچنینقیمت آینه کنسول علاوه بر مدل و راحی آن به اندازه آن نیز بستگی دارد

امکان رنگبندی آینه کنسول

آینه و کنسول در رنگ های متفاوتی تولید و عرضه می شوند البته نوع رنگبندی کنسول بستگی زیادی به مدل آن دارد معمولا رنگ آینه کنسول چوبی به رنگ چوب طبیعی است مدل های کلاسیک از ترکیب چوب و ورقه طلا ساخته می شوند اما مدل های مدرن تنوع رنگ بیشتری دارند رنگ های رسمی تری چون سفید تا ترکیب رنگ های شاد و گرم تر مانند قرمز و کرم رنگ اتخاب نوع رنگ بندی در آینه و کنسول تفاوت آنچنانی درقیمت آینه کنسول ایجاد نمی کند اما باید توجه کنید رنگی که برای کنسول خود انتخاب می کنید باید در هماهنگی با سایر لوازم منزل باشد تا زیبایی و هماهنگی منزل را از بین نبرد.

راهنمای خرید اینترنتی آینه کنسول

اگر قصدخرید اینترنتی آینه کنسول را دارید می توانید با وارد شدن به آدرس فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون هیوا هوم در قسمت آینه و کنسول، از مدل های مختلف دیدن فرمایید پس از وارد شدن به صفحه محصول مورد نظر خودتون می توانید اطلاعات مربوط به هر محصول و قیمت آن را مشاهده فرمایید و پس از بررسی و انتخاب محصول به سبد کالای شما اضافه شده و وارد قسمت ورود اطلاعات خریدار و پس از آن درگاه پرداخت می شوید و بدین ترتیب به سادگی در وقت خود صرفه جویی کرده و مجموعه ای از بهترین آینه کنسول ها در طرح ها و اندازه های مختلف را مشاهده فرمایید. همچنین همکاران ما در قسمت پشتیبانی آماده پاسخگویی و راهنمایی شما خریداران محترم را دارند فراموش نکنید در صورتی که خرید شما بالای 10 میلیون تومان باشد ارسال آن به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد.

مزیت های خرید آنلاین در مقایسه با خرید حضوری

همانطور که قبلا گفته شد خرید آنلاین مزیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها، طرح‌ها و مدل‌های متنوع که از طریق خدمات اینترنتی در اختیار شماست به یک انتخاب درست دست پیدا کنید. خرید اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به‌راحتی جنس محصول ساخته شده را مشاهده و بهترین انتخاب را داشته باشید. این امر به انتخابی باکیفیت و مطلوب‌تر می‌انجامد. با خرید اینترنتی مبل می‌توانید از محصولات بیشتری دیدن کنید. این امر زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد، اما کیفیت کار شما را برای خرید ارتقا می‌دهد بدون تردید اگر به‌صورت سنتی قصد چنین کاری را داشته باشید باید مدت زمان زیادی را در فروشگاه های مختلف سپری کنید و همچنین با مشکلاتی نظیر ترافیک، جای پارک و ... روبرو شوید. امروزه خرید آنلاین یک راه حل عالی برای صرفه جویی در هزینه و زمان خریداران شناخته شده است.

نحوه ارسال آینه کنسول

فروشگاه هیوا هوم در سراسر كشور امكان تحويل رايگان براي سفارش هاي بيشتر از ١٠ ميليون تومان را دارد. هيواهوم با فراهم آوردن شرایط ارسال سریع و رایگان به سراسر ايران لذت یک خرید متفاوت را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است و بابت حمل و تحویل کالای خریداری شده تا درب منزل هزینه‌ای از مشتریان ساکن تهران و دفتر باربري در شهرستان اخذ نخواهد کرد.سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه تا ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر ثبت گردند، در همان روز ترتیب اثر داده خواهند شد و بین ساعت ۱۵ الی ٢٠ (درصورت موجودبودن كالا) تحویل داده می‌شوند. سفارش‌هایی که پس از ساعات ذکر شده ثبت گردند در روز کاری بعد رسیدگی خواهد شد .هزینه ارسال کالا در شهر تهران تا درب منزل رایگان می‌باشد و در صورت نیاز و تمایل خریدار به بالابری محصول توسط راننده هيواهوم، این فرآیند متحمل هزینه شده و برعهده خریدار می‌باشد. توجه داشته باشید سفارش های کمتر از (١٠)ميليون تومان شامل هزینه خواهد شد.

منبع : https://hivahome.com/product-category/%d8%a2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%86%d8%b3%d9%88%d9%84/

  انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما