محل لوگو

حوله خشک کن سفارشی چیست؟


HEATGENE Wall Mounted Electric Towel Warmer | Wayfair.ca
سالهاست که از دستگاه‌هایی شبیه به رادیاتور در حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی برای گرم کردن محیط و همچنین جذب رطوبت حوله و لباس‌ها استفاده می‌شود. این دستگاه حوله خشک کن نام دارد. افزایش محبوبیت این دستگاه‌ها در میان مردم سبب گشت که تولیدکنندگان انواع متنوعی از حوله خشک کن‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و روانه بازار نمایند. همین تنوع طرح و رنگ نیز سبب افزایش محبوبیت هرچه بیشتر این رادیاتورها گشت.

حوله خشک کن‌های امروزی علاوه بر این که موجب گرم شدن فضا و همچنین جذب رطوبت حوله و لباس‌ها می‌شوند، به دلیل داشتن ظاهر زیباتر، برای زیبایی دکوراسیون داخلی حمام نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. حوله خشک کن‌های قدیمی به شکل میله‌های بودند که گرما تولید می‌کردند، اما حوله خشک کن‌های امروزی معمولا ظاهرهای متفاوت و اشکال گوناگونی دارند.

کسانی که تمایل به داشتن یک نوع حوله خشک کن با ظاهری خاص دارند، می‌توانند اقدام به سفارش تولید حوله خشک کن سفارشی حمام نمایند. در این سفارش می‌توانند ظاهری که برای حوله خشک کن خود در نظر دارند، جنس آن و نوع عملکرد آن را تعیین نمایند و از تولیدکنندگان بخواهند که حوله خشک کن سفارشی حمام را ساخته و به آن‌ها بفروشند.

 

انوع رادیاتورهای حمام
به هنگام اقدام به سفارش تولید حوله خشک کن سفارشی حمام باید با انواع آن آشنا باشید. به طور کلی حوله خشک کن‌ها از نظر عملکرد و همچنین جنس دارای انواع مختلفی می‌باشند. اگر بخواهیم این دستگاه‌های خشک کن را از نظر عملکرد بررسی کنیم، می‌توان گفت که آن‌ها دارای دو نوع الکتریکی و هیدرونیکی می‌باشند.

حوله خشک کن‌های هیدرونیکی با استفاده از آب گرم موتورخانه‌ها و پکیج‌ها گرما تولید کرده و موجب جذب رطوبت حوله و لباس می‌شوند، اما حوله خشک کن‌های الکتریکی با نیروی برق کار می‌کنند و برای روشن شدن آن‌ها باید آن‌ها را به پریز برق بزنید. گفته می‌شود که حوله خشک کن‌های هیدرونیکی رواج بیشتری نسبت به خشک کن‌های الکتریکی دارند.

حال اگر بخواهیم حوله خشک کن‌ها را از نظر جنس آن‌ها بررسی کنیم، می‌توانیم آن‌ها را به ۴ نوع اصلی تقسیم نماییم. حوله خشک کن شیشه‌ای، حوله خشک کن آلومینیومی، حوله خشک کن استیل و حوله خشک کن‌های چوب و استیل انواع مختلف حوله خشک کن از نظر جنس می‌باشند.

رادیاتور سفارشی حمام چه مزایایی دارد؟
اصلی‌ترین مزیت رادیاتور سفارشی حمام این است که این حوله خشک کن‌ها تماما مطابق خواست و سلیقه‌ی مشتری می‌باشند و بیشتر مورد پسند او قرار می‌گیرند. مزایای حوله خشک کن سفارشی حمام محدود به همین یک مورد نمی‌شود مزایای بسیار دیگری نیز وجود دارند. برخی از اصلی‌ترین مزایا عبارتند از:

امکان سفارش حوله خشک کن با مصرف انرژی کمتر برای صرفه‌جویی
امکان سفارش طرح‌های متناسب با معماری منزل
رضایت هر چه بیشتر مشتری
جذب مشتریان بیشتر به سمت حوله خشک کن سفارشی حمام
افزایش زیبایی سرویس‌های بهداشتی و حمام

  انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 38

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما